Vannastavne aktivnostiVijestiEkskurzije i izleti

Izlet u Beč i Bratislavu

Naši učenici su prošle sedmice išli na dvodnevnu ekskurziju Beč – Bratislava. Dana 12.12.2019. godine u 23 časa krenuli smo iz Broda nakon okupljanja ispred srednjoškolskog centra. S nama su išle direktorica Dragica Ivanović, profesorice engleskog jezika Sanja Marjanović Marković i Dejana Ranitović i profesor Vid Ivanović. Put je bio dug i naporan, na Mađarskoj granici smo zadržani 6 sati, stoga smo promijenili plan ekskurzije te prvo otišli u Bratislavu zbog nedostatka vremena za obilazak Beča. U Bratisavu smo stigli oko popodneva gdje smo obišli razne znamenitosti Bratislave sa turističkim vodičem. Imali smo priliku da vidimo Katedralu Svetog Martina, statuu pod nazivom „Čovjek na radu“, poznatiji pod imenom Čumil, Mihaljsku kapiju i mnoge druge. Nakon obilaska uslijedilo je sobodno vrijeme gdje smo imali priliku da malo sami istražimo Bratislavu, slikamo predivne ulice i isprobamo razna jela. Takođe smo i posjetili Centranli trg Bratislave gdje su u ovo doba godine postavljeni štandovi na kojima se prodaju razni slatkiši i jela. Oko 17 časova smo se zaputili u Hotel „Baronka“ gdje smo prenoćili. Ujutru smo imali obezbijeđen doručak u hotelu, a u 9 časova smo krenuli za Beč. Poslije sat i po vremena vožnje stigli smo u Beč i prvo smo krenuli u obilazak dvorca Šenbruna, koji je jedan od najvažnijih kulturnih spomenika u Austriji. Nakon toga smo imali priliku vijdeti kompleks imperijanih palata „Hofburg“ i posjetili smo Prirodnjački muzej. Na kraju smo došli u Ulicu Graben, i vidjeli Katedralu Svetog Stefana. U ovoj ulici smo imali i slobodno vrijeme za obiazak, kupovinu suvenira i ručak. U 17 časova smo krenuli za Brod, a stigli smo u 2 časa iza ponoći.
Učenici su se lijepo proveli i sa sobom nose jako lijepe uspomene. Mi se nadamo da ćemo imati još ovakvih lijepih ekskurzija, a Turističkoj agenciji „Dinamik turs“ zahvaljujemo se na još jednoj uspješnoj saradnji.

(Tekst napisala Ana Marković I5 – Novinarska sekcija)